Anettes Idol-upptäckt!

Okej, jag kan börja med att säga att det inte är jag som har upptäckt detta. Detta är något jag hittade på en väns blogg (klicka här för att komma dit!).

Jag antar att dom flesta följer idol. Jag menar, vem kan få nog av idol?
Hur som helst. Ni som följer idol, såg antagligen Karolinas uppträdande igår. Ni vet det där grymma framträdandet av låten It's a man's world.
Här satt vi hemma i kollektivet och hyllade henne till skyarna i ett enda stort glädjerus... Men, vad märker man idag? Att hon är en copycat (se nedan).

 

Christina Aguileras uppträdande 2007:




Karolinas uppträdande 2009:


Jaja, nog om det.


Äntligen är det helg. Underbaart!
Det har varit en riktigt lugn dag på jobbet idag.
Dagen började med ett möte á 3,5h cirkus. Under det här mötet fick resterande kollegor veta att jag har sagt upp mig. Så under dagens gång har jag fått kramar och samtal om att jag 'inte får sluta'. Allt blev plötsligt mycket jobbigare än vad det var innan... (så vi byter ämne)...

Nu är det som sagt helg iaf och planen är att det inte finns någon större plan.
Kollektivet splittras över helgen (jag, Melina, Johannes och Jimmy är ensamma) och det blir nog en del skräckisar någon av kvällarna. Om ni har följt med bloggen under de senaste inläggen, så vet ni att skräckfilmer inte är en favorit bland våra nya kollektivare. Så det gäller helt enkelt att passa på, medan man kan. ;)

Ikväll blir det antagligen några öl med en kollega också, men förutom det så är allt ganska oklart. Och det känns skönt.

Dagens...
Video: Jag hänvisar till videoklippen här ovanför. Enjoy!

Ciao amigo
emz




Kommentarer
Postat av: anette

haha vad rolig du är!! det är såklart det e lungan!



Jag blev lite arg måste jag säga, för juryn hyllade henne som fan o så var det inte ens hennes arr... det e lite skillnad på att ta inspiration o att kopiera. för det va fett likt. Hon sjöng bra men hon borde hitta sin egna stil...

2009-10-02 @ 18:17:11
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0